Ahad, 20 Ogos 2017

15.08.2017 : HI TEA BAKES 15.08.2017

Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Pada 15 Ogos yang lalu, Badan Kebajikan Guru & Staf (BAKES) telah pun menjalankan satu majlis bagi meraikan tiga orang guru yang berpindah keluar dan seorang guru yang berpindah masuk. Majlis ini telah berjalan dengan baik bertempat di Din's Cafe di pekan Sungai Besar.

Tiga orang guru SKTDI telah pun mendapatkan arahan pertukaran dalam daerah dan keadaan ini amat meresahkan kami. Walaupun begitu, atas tanggungjawab dan amanah kepada tugas, 3 orang guru ini telah pun melaporkan diri di stesen yang baru. Guru yang dimaksudkan adalah En Wan Mohd Azsha yang bertugas sekarang di SK Seri Makmur, Pn Arbaiyah bt Nizamuddin yang bertugas di SK Kampung Banting dan yang ketiga adalah Puan Siti Rohani bt Sampor yang bertugas di SK Panchang Bedena dengan kenaikan pangkat sebagai Penolong Kanan Hal Ehwal Murid. Semoga kalian berjaya di stesen yang baru!

Kami turut menyambut kehadiran seorang guru baru yang bakal menggantikan tempat Puan Siti Rohani. Orang yang dimaksudkan adalah Puan Azizah binti Othman yang bertandang dari SK Sungai Limau. Beliau telah menerima kenaikan pangkat sebagai Guru Penolong Kanan Kokurikulum di sekolah ini. Semoga kerjasama dan silaturahim yang terjalin dapat memacu kecemerlangan sekolah dengan bersama-sama.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan