Rabu, 15 Mac 2017

Naib Johan Digital Story Telling Animation & Admin VLE Terbaik Negeri Selangor 2016


Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Pada 8 Mac 2017 yang lalu, Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Selangor telah pun menganjurkan satu majlis bagi memberi penghargaan kepada sekolah dan warga guru di negeri Selangor dalam usaha menjadikan teknologi sebagai teras dalam pendidikan. 


Bagi Sekolah Kebangsaan Tun Dr Ismail, kami turut tidak ketinggalan kerana telah dijemput hadir bagi memeriahkan majlis anugerah ini. Kami telah menyertai dua kategori bagi mewakili daerah Sabak Bernam. Yang pertama adalah kategori Digital Story Telling Animation Sekolah Rendah dan yang kedua adalah kategori Admin VLE Terbaik Negeri Selangor. Alhamdulillah, syukur kepada Allah, walaupun kami bersaing dengan banyak sekolah dan guru-guru hebat negeri Selangor, kami telah berjaya memperoleh pencapaian sebagai naib johan bagi kedua-dua kategori yang dipertandingkan.

Tahniah diucapkan kepada Cikgu Mohd Afiq bin Mohd bagi kedua-dua kategori tersebut. Dan juga ucapan tahniah kepada murid Digital Story Telling iaitu Muhammad Nua'im Faqihi b Shahrul Azman, Nurhamizah binti Shaari dan Mohd Syafiq bin Said.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan