Rabu, 2 Mei 2018

24.04.2018 : ALIA NATASHA JOHAN KATEGORI BERCERITA PPKI 2018 SABAK BERNAM

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


PPKI merupakan singkatan kepada Program Pendidikan Khas Integrasi. Warga SKTDI tidak sesekali meminggirkan anak-anak murid daripada PPKI. Pada 24 April yang lalu, telah berlangsungnya Majlis Tilawah Al-Quran peringkat Daerah Sabak Bernam di Pusat Kecemerlangan Kokurikulum daerah. Pertandingan yang disertai oleh anak-anak ini di antaranya adalah pertandingan khat, hafazan surah Al-Quran, laungan Azan Subuh dan juga bercerita.

Syukur kepada Allah.
Peserta muslimah PPKI SKTDI iaitu adik Aliya Natasha telah berjaya merangkul tempat pertama bagi kategori bercerita seterusnya berjaya menjadi wakil yang akan bertanding di peringkat negeri mewakili daerah Sabak Bernam. Untuk pengetahuan semua, kisah yang berjaya menambat hati hakim dan juri yang dibawa oleh Adik Aliya Natasha adalah bertajuk Kisah Kelahiran Rasulallah. Kisahnya sangat menyentuh hati.

Kami warga SKTDI mengucapkan tahniah dan syabas kepada Adik Alia Natasha dan juga warga PPKI atas kejayaan yang diperoleh pada tahun ini. Semoga kejayaan ini dapat dikekalkan.









Tiada ulasan:

Catat Ulasan