Isnin, 28 Mei 2018

JEMPUTAN MAJLIS JAMUAN TAUTAN UKHWAH 2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Pada 30 Jun 2018 bersamaan dengan hari Sabtu, Sekolah Kebangsaan Tun Doktor Ismail adalah dengan berbesar hati menjemput rakan pembaca sekalian ke Majlis Jamuan Malam Tautan Ukhwah 2018 yang akan diadakan selepas perayaan sambutan Hari Raya Aidilfitri di padang sekolah.

Apakah tujuan utama majlis ini?
Objektif utama diadakan majlis ini adalah untuk mengumpul dana yang besar untuk menampung kekurangan yang dihadapi oleh pihak sekolah dalam mentadbir urus infrastruktur sekolah yang semakin uzur. Oleh itu, dengan adanya dana yang dikumpulkan hasil daripada sumbangan pembelian kupon yang bertemakan "Menjamu Sambil Beramal" diharapkan sedikit sebanyak dapat membantu pihak sekolah. Sumbangan tuan-tuan dan puan-puan disalurkan kepada sekolah dan tidaklah digunakan kepada perkara-perkara yang tidak sepatutnya.

Apakah perkara yang menarik dalam majlis jamuan kali ini?
Keistimewaan majlis pada kali ini adalah tetamu akan dihidangkan dengan 10 jenis menu makanan tempatan. Selain daripada itu, tetamu turut dihiburkan dengan persembahan khas daripada kumpulan Angklung dan juga persembahan murid SK Tun Doktor Ismail sendiri. Acara kemuncak kepada majlis ini adalah cabutan bertuah yang banyak disediakan untuk diberikan kepada pengunjung yang bertuah.

Bagaimana cara untuk menyertai majlis ini?
Pengunjung boleh mendapatkan kupon daripada pihak urusetia bahagian kupon : Sila hubungi

Pn Joharibah -    019 246 8038
Pn. Norazlina -   019 - 225 7254

Sila hubungi urusetia secara panggilan telefon, Whatapps dan juga media sosial yang lain. Seandainya anda buntu dan menghadapi masalah, sila lawati Facebook Rasmi SKTDI dan seterusnya tinggalkan mesej untuk perhatian pihak kami.

Kupon yang manakah perlu saya beli?
Kami mempunyai tiga jenis kupon untuk dijual kepada anda semua. Butiran kupon adalah seperti berikut:

Kupon RM10 : Kupon ini adalah untuk golongan murid Prasekolah sehingga pelajar tingkatan 6 yang masih tidak mempunyai sebarang pekerjaan.

Kupon RM30 : Kupon ini adalah untuk golongan bekas murid SKTDI yang telah bekerja. Kupon jenis ini sesuai untuk bekas Alumni SKTDI yang mempunyai pekerjaan dan kewangan sendiri.

Kupon RM40 : Kupon jenis ini adalah khas untuk ibu dan bapa murid SKTDI yang masih bersekolah di sini. Jika Ibu bapa ini ingin membawa anak-anak di atas 4 tahun, anda boleh dapatkan kupon tambahan untuk anak dengan harga RM10 bagi setiap orang.

Harga kupon ini telah dipersetuju di antara pihak sekolah dan juga pihak PIBG. Tuan/puan perlu ingat bahawa kupon yang dijual ini bertujuan untuk mengumpul dana untuk disalurkan kepada pihak sekolah unuk program kecemerlangan sekolah.

Mari Mari! Jangan lepaskan peluang anda.
Inilah masanya untuk bertemu rakan-rakan lama bekas murid SK Tun Doktor Ismail.
Dengan suasana raya Aidilfitri pada tahun ini sudah tentulah dapat mengimbau sedikit sebanyak nostalgia suka duka anda di sini.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan